Waar staan mijn gedownloade mp3's? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben de trotse bezitter van een fonkelnieuwe iPhone 5 en dus nieuw in appleland. Om mijn telefoon wat op te leuken heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan mijn gedownloade mp3's?
Hallo,
Ik ben de trotse bezitter van een fonkelnieuwe iPhone 5 en dus nieuw in appleland. Om mijn telefoon wat op te leuken heb ik een paar liedjes naar mezelf gemaild maar waar vind ik ze terug nu Ik ze gedownload heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan geen muzieknummers importeren in iOS naar de muziek applicatie, je zult iTunes moeten gebruiken of individueel beluisteren in mail.
|
|
||||
|
||||
Een andere "oplossing" is de MP3 bestanden in GoodReader of Documents zetten (beide Apps uit de AppStore) en ze daarmee afspelen.
|
|||
|
|||
@imario
@XIII bedankt maar jeez wat omslachtig. Ben na jaren van android geswitched naar Apple. Dit was bij android een stuk makkelijker. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2013 om 15:04 ---------- Met documents is het niet mogelijk mp3's te importeren of wat dan ook. Is er een goed en gratis alternatief misschien? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@XIII
Ik druk op het reeds geopende bestand en dan komt er een soort van pop up waar je kunt kiezen waarmee je het bestand wil openen of verwerken. Ik klik dan op het icoontje van documents maar dan verschijnt er een venster met een soort driehoekje en dan gebeurt er nog niks. Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn om een lijst van mp3's samen te stellen die je later kunt afspelen? De minst moeilijke manier is om ze in dropbox te zetten en dan naar je tel overhevelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://support.apple.com/kb/HT1351?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
@Timosha
Ok, bedankt voor de tip. Zal iTunes installeren bij gelegenheid. @XIII tis gelukt. Wel elk liedje afzonderlijk maar het gaat. Vond Apple aantrekkelijk vanwege hipstamatic maar zoals ik het nu al zie is dat ook veruit het enige. Apple lijkt beetje back to basic. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mp3's en Appleproducten zonder iTunes is als kippen zonder kop, ze doen één of twee stappen en vallen dan dood neer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan met Safari gedownloade items? | RJZ | iPad algemeen | 15 | 21-05-13 00:15 |
iPhone: Waar staan music MP3 in IOS-5 filesystem? | snowy | Jailbreak | 5 | 04-02-12 17:30 |
Gedownloade mp3's en ipad probleem | mbeckers | iPad algemeen | 6 | 24-10-10 22:55 |
Video: Waar staan mijn filmpjes?! | HansWorst | Muziek, foto & video | 6 | 12-10-08 14:56 |
|
|