Ipad video naar Iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal video's gemaakt met de ipad en die wil ik op me Iphone hebben. De filmpjes moeten namelijk op facebook komen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad video naar Iphone zetten
Ik heb een aantal video's gemaakt met de ipad en die wil ik op me Iphone hebben.
De filmpjes moeten namelijk op facebook komen en dat gaat sneller via 3G op me telefoon. Heb op dit moment alleen maar hotspot op Ipad, vandaar. Is dat dus mogelijk op eea manier? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
download de photo transfer app. Even zoeken in de appstore. Deze app werkt super voor zowel foto's als video's.
|
|
|||
|
|||
Kijk, dank je wel
|
|
|||
|
|||
Dropbox
Probeer anders dropbox eens werkt prima
|
|
|||
|
|||
Of, je filmpjes in een mapje zetten op de pc, en dat mapje syncen in iTunes met je iPhone. Simpel toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2013 om 20:09 ---------- Snap daar nog steeds niks van |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top, ga ik aanschaffen.... Dank je
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's/muziek op Ipad zetten wilt niet lukken | rmco00 | iPad algemeen | 5 | 17-05-13 02:37 |
Filmpje van iPhone naar iPad zetten?? | Yuma16 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-12 09:07 |
Video: Video op je iPad met jailbreak zetten | MacabreManatee | Muziek, foto & video | 1 | 29-11-11 15:26 |
Video's van ipad 2 op pc zetten | MobileBelg | iPad algemeen | 13 | 31-10-11 23:59 |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
|
|