Hoe brand ik videobeelden vanaf iMac op een DVD discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iMac zonder ingebouwde CD/DVD brander. Ik heb een losse CD/DVD brander aangeschaft bij mijn iMac. Ik heb al mijn beeldmateriaal in iMovie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe brand ik videobeelden vanaf iMac op een DVD
Ik heb een iMac zonder ingebouwde CD/DVD brander. Ik heb een losse CD/DVD brander aangeschaft bij mijn iMac. Ik heb al mijn beeldmateriaal in iMovie staan, en heb deze bewerkt zoals ik ze wil hebben. Maar nu krijg ik de beelden niet op een DVD gebrand. Ik heb "DVD creator" geprobeerd maar die brand in hele slechte kwaliteit, of helemaal niet! Ik wil best betalen voor een programma maar dan moet die wel goed zijn.
Wie kan mij helpen met deze uitdaging? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ondersteuning voor OS X en Mac is op dit forum helaas niet toegestaan. Stel de vraag op Recente discussies op appletips genius
|
|
|||
|
|||
Okay, Excuus. Bedankt voor de snelle reactie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda synchroniseren vanaf iMac naar iPhone | Scirocco | iPhone algemeen | 8 | 15-11-13 00:34 |
Video: Hoe krijg ik een gedownloade DVD op mijn ipad? | MarietteAckermans | Muziek, foto & video | 1 | 09-10-13 13:24 |
Hoe kan ik mijn Imac aan XBMC toevoegen? | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 27-02-12 09:01 |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
Windows: Itunes op een windows pc en een Imac ? | VD Services | iTunes | 2 | 14-04-08 14:04 |
|
|