iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek Weg! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/15332-muziek-weg.html)

HDS 01-07-08 08:56

Muziek Weg!
 
Mijn muziek is verdwenen van mijn iphone, nadat ik van simkaart ben verwisseld.

Nu zie ik ik wel dat het aantal gb nog wel op de iphone staat van het muziek, maar i.p.v. audio (blauw) is het nu "andere" (oranje).

Als ik mijn iphone sync met itunes krijg ik de melding dat mijn geheugen te klein is om de liedjes opnieuw toe te voegen en dat er een selectie wordt gemaakt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik die "andere" (oranje) kan deleten en opnieuw mijn liedjes kan toevoegen zonder selectie... of beter gezegd hoe ik van "andere" weer audio maak.

thnx

H.

HDS 01-07-08 13:06

geheugen wissen
 
Bij het verwisselen van mijn simkaart zijn mijn liedjes verdwenen. Echter, het totaal aantal gb van de liedjes is wel te zien in iTunes (oranje "andere")

Als ik nu opnieuw liedjes wil toevoegen krijg ik de melding dat ik dus onvoldoende geheugen heb.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het geheugen kan wissen. Het probleem is namelijk dat ik niets kan selecteren om te wissen, want de liedjes zijn al foetsie, maar het neemt wel mijn geheugen in beslag. Heel raar dit.

Please help me out!

iphonemark 01-07-08 13:21

ik zou de oude simkaart erin stoppen, even synchroniseren met een lege itunes bibliotheek. Dan de nieuwe simkaart erin en de gewone stappen volgen om je muziek te uploaden op de iphone.

colliehome 01-07-08 13:26

// discussies samen gebracht//

HDS 01-07-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 133295)
ik zou de oude simkaart erin stoppen, even synchroniseren met een lege itunes bibliotheek. Dan de nieuwe simkaart erin en de gewone stappen volgen om je muziek te uploaden op de iphone.



Heb ik gedaan, maar ik kan niets terughalen. In mijn iphone blijft staan dat ik 8,94 gb in gebruik heb aan "andere" met de kleur oranje. Dit wil ik dus weg hebben.... en lukt niet met verwisselen simkaart.

Andere suggestie?

iphonemark 01-07-08 16:06

als je een applicatie gebruikt zoals SSH of DISKAID kun je in de map komen op je iphone waar je liedjes staan. Verwijder eens tien liedjes en reboot de iphone. Heb je dan ook meer data beschikbaar?

tapijtkever 06-07-08 15:24

hoi hier ook z'n probleem Itunes liepvast op pc(windowsxp) na opstarten heel itunes bieb leeg???? na updaten itunes 7,6 ???? iphone geblokeerd met syncen???
maar is mij gelukt om itunes weer te starten en muziek terug te zeten maar nu iphone helemaal van slag heb ook het probleem dat er 2gig aan oranje is??? en foto album is van slag speelt alle foto,s door elkaar en geen mappen meer??? iemand een idee?? rene

elflogo 12-07-08 21:53

Bij mij hetzelfde en ik denk dat het gekomen na installatie van videotone ....
Is dit bij jullie ook zo ?

gr

elflogo 12-07-08 22:07

Heb nu proberen te syncen waarbij ik alles heb "uitgezet" maar toch blijft de orginele ruimte voor de muziek bezet maar dan wel als iets wat hij niet herkend.....

tapijtkever 14-07-08 23:55

okee ik heb de stoute schoenen maar aan gedaan en .............iphone gerestored via itunes toen..........gelockte foon!!!!! maar dat wist ik toen ziphone erover heen en toen top alles was weer okee!!! en wel ff alle apps er op zetten en het nl pakketen nog een paar dingen! ik ben blij groeten rene.

ihopen us 8gb 1.1.2 naar 1.14!!( thanks zibri!)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.