//

Muziek Weg!

Muziek Weg! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziek is verdwenen van mijn iphone, nadat ik van simkaart ben verwisseld. Nu zie ik ik wel dat het aantal gb nog wel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-08, 08:56
HDS HDS is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Unhappy Muziek Weg!

Mijn muziek is verdwenen van mijn iphone, nadat ik van simkaart ben verwisseld.

Nu zie ik ik wel dat het aantal gb nog wel op de iphone staat van het muziek, maar i.p.v. audio (blauw) is het nu "andere" (oranje).

Als ik mijn iphone sync met itunes krijg ik de melding dat mijn geheugen te klein is om de liedjes opnieuw toe te voegen en dat er een selectie wordt gemaakt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik die "andere" (oranje) kan deleten en opnieuw mijn liedjes kan toevoegen zonder selectie... of beter gezegd hoe ik van "andere" weer audio maak.

thnx

H.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-08, 13:06
HDS HDS is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Unhappy geheugen wissen

Bij het verwisselen van mijn simkaart zijn mijn liedjes verdwenen. Echter, het totaal aantal gb van de liedjes is wel te zien in iTunes (oranje "andere")

Als ik nu opnieuw liedjes wil toevoegen krijg ik de melding dat ik dus onvoldoende geheugen heb.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het geheugen kan wissen. Het probleem is namelijk dat ik niets kan selecteren om te wissen, want de liedjes zijn al foetsie, maar het neemt wel mijn geheugen in beslag. Heel raar dit.

Please help me out!
  #3  
Oud 01-07-08, 13:21
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

ik zou de oude simkaart erin stoppen, even synchroniseren met een lege itunes bibliotheek. Dan de nieuwe simkaart erin en de gewone stappen volgen om je muziek te uploaden op de iphone.
  #4  
Oud 01-07-08, 13:26
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

// discussies samen gebracht//
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 01-07-08, 13:42
HDS HDS is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
ik zou de oude simkaart erin stoppen, even synchroniseren met een lege itunes bibliotheek. Dan de nieuwe simkaart erin en de gewone stappen volgen om je muziek te uploaden op de iphone.


Heb ik gedaan, maar ik kan niets terughalen. In mijn iphone blijft staan dat ik 8,94 gb in gebruik heb aan "andere" met de kleur oranje. Dit wil ik dus weg hebben.... en lukt niet met verwisselen simkaart.

Andere suggestie?
  #6  
Oud 01-07-08, 16:06
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

als je een applicatie gebruikt zoals SSH of DISKAID kun je in de map komen op je iphone waar je liedjes staan. Verwijder eens tien liedjes en reboot de iphone. Heb je dan ook meer data beschikbaar?
  #7  
Oud 06-07-08, 15:24
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hoi hier ook z'n probleem Itunes liepvast op pc(windowsxp) na opstarten heel itunes bieb leeg???? na updaten itunes 7,6 ???? iphone geblokeerd met syncen???
maar is mij gelukt om itunes weer te starten en muziek terug te zeten maar nu iphone helemaal van slag heb ook het probleem dat er 2gig aan oranje is??? en foto album is van slag speelt alle foto,s door elkaar en geen mappen meer??? iemand een idee?? rene
  #8  
Oud 12-07-08, 21:53
elflogo elflogo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Bij mij hetzelfde en ik denk dat het gekomen na installatie van videotone ....
Is dit bij jullie ook zo ?

gr
  #9  
Oud 12-07-08, 22:07
elflogo elflogo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Heb nu proberen te syncen waarbij ik alles heb "uitgezet" maar toch blijft de orginele ruimte voor de muziek bezet maar dan wel als iets wat hij niet herkend.....
  #10  
Oud 14-07-08, 23:55
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

okee ik heb de stoute schoenen maar aan gedaan en .............iphone gerestored via itunes toen..........gelockte foon!!!!! maar dat wist ik toen ziphone erover heen en toen top alles was weer okee!!! en wel ff alle apps er op zetten en het nl pakketen nog een paar dingen! ik ben blij groeten rene.

ihopen us 8gb 1.1.2 naar 1.14!!( thanks zibri!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek weg na synchronisatie :S dekster iTunes 2 15-09-10 23:25
Windows: alles folders muziek weg?! steefmaik iTunes 1 04-08-10 21:40
muziek weg na update 9.2 criminal075 iTunes 1 23-06-10 12:23
Navigeerbalk muziek weg 3GSenohpI Archief 3 05-04-10 14:02
Muziek: Muziek weg! :eek: danieldereus Muziek, foto & video 10 31-08-08 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.