Foutmelding met fotos importeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik krijg elke x een foutmelding dat 1 foto niet kan overgekopieerd worden. dit is een snap..... foto. ik kan deze ook nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik krijg elke x een foutmelding dat 1 foto niet kan overgekopieerd worden. dit is een snap..... foto. ik kan deze ook nergens vinden in mijn fotoalbums. ik wil van deze foutmelding af. Weet iemand wat ik kan proberen? niemand? kom op! help me, ik wil van die melding af Laatst gewijzigd door macfreaker; 14-07-08 om 07:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Handmatig verplaatsen met winscp kan het misschien oplossen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met importeren foto's | toelis | iPad algemeen | 6 | 24-08-12 05:30 |
fotos importeren naar windows 7 | frans van enckevort | iTunes | 0 | 20-05-10 10:32 |
pc start opnieuw op na synchr met fotos! | Bollie1 | iPhone algemeen | 2 | 08-01-09 17:34 |
probleem met fotos verwijderen via itunes | maarten1984 | Archief | 1 | 05-01-09 11:39 |
Foto: synchronisatie fotos iphone met pc, crache | namastee | Muziek, foto & video | 10 | 12-12-07 19:29 |
|
|