//

synchronisatie fotos iphone met pc, crache

synchronisatie fotos iphone met pc, crache discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik mijn eerste foto had genomen met mijn nieuwe iphone synchroniseerde ik hem met mijn pc. de pc gaf aan dat hij een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-07, 23:19
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard synchronisatie fotos iphone met pc, crache

nadat ik mijn eerste foto had genomen met mijn nieuwe iphone synchroniseerde ik hem met mijn pc. de pc gaf aan dat hij een nieuwe hardware had gevonden: een digitale camera. helaas begaf mijn pc het en starten opnieuw op. dat deed hij vervolgens nog een aantal keer totdat ik de foto had verwijderd en de synchronisatie werkt weer als normaal. wat is er mis met de fotos op de iphone en de synchronisatie crach daarna?
heeft iemand dezelfde ervaringen en wat zou je er aan kunnen doen.

Dank voor de reactie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-07, 23:24
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik heb er geen last van. Misschien een probleempje van je computer? Misschien kan je het op een andere computer proberen?

En misschien had je het topic in het juist subforum kunnen plaatsen. Foto's bijvoorbeeld. Dat past wat meer bij je probleem.
  #3  
Oud 06-12-07, 23:41
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Foto's ...
  #4  
Oud 07-12-07, 11:58
Hammerhead Hammerhead is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard crash PC

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door namastee Bekijk bericht
nadat ik mijn eerste foto had genomen met mijn nieuwe iphone synchroniseerde ik hem met mijn pc. de pc gaf aan dat hij een nieuwe hardware had gevonden: een digitale camera. helaas begaf mijn pc het en starten opnieuw op. dat deed hij vervolgens nog een aantal keer totdat ik de foto had verwijderd en de synchronisatie werkt weer als normaal. wat is er mis met de fotos op de iphone en de synchronisatie crach daarna?
heeft iemand dezelfde ervaringen en wat zou je er aan kunnen doen.

Dank voor de reactie

Hoi,

Dit ligt aan je PC.
De PC's wil een paar hulpprogramma's opstarten om de foto's van je Iphone af te halen,
En hier gaat het fout.
Ik heb 2 PC's op de ene gaat het probleemloos en de andere PC crashed met een blauw scherm (heftige crash dus) en komt ook terug na een lange boot tijd met de melding dat Windows gereapareerd is van een ernstige fout. Ben er nog niet geheel achter, het blauwe scherm met info, schiet voorbij en is niet leesbaar. Ben er mee bezig en hou je op de hoogte.

Henk

Laatst gewijzigd door Hammerhead; 07-12-07 om 11:59. Reden: tekstfout
  #5  
Oud 07-12-07, 21:16
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard

Het is al eerder op deze site beschreven het heeft met je webcam of andere digitale camera achtige software te maken. Eenmaal de laatste versie opgehaald van de software webcam update en de problemen zijn weg.
  #6  
Oud 12-12-07, 11:38
Hammerhead Hammerhead is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard Thx

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door namastee Bekijk bericht
Het is al eerder op deze site beschreven het heeft met je webcam of andere digitale camera achtige software te maken. Eenmaal de laatste versie opgehaald van de software webcam update en de problemen zijn weg.

Ga het proberen.

Thx

Henk
  #7  
Oud 12-12-07, 13:14
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

allemaal niet waar!!
ik heb het ook maar alleen op bepaalde usb poorten (op de ene usb 2.0 poort crasht ie ALTIJD, op de andere doet ie het gewoon... ja allebei op dezelfde PC) dit kan dus niets met drivers te maken hebben! maar idd rare bug...
ook merk ik dat als ik het via een usb hub probeer dit ook ALTIJD crashed. dus probeer eens een andere poort...
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #8  
Oud 12-12-07, 14:09
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

@sjowel het kan zijn dat in de pc de usb poort die je gebruikt bijvoorbeeld voorin zit.
hierbij kan het dan het probleem zijn dat deze poort al in gebruik is.
Vaak worden usb poorten gelussed zodat je dan voor en achter poorten hebt maar dit zijn dan wel dezelfde en als er achter dan bij voorbeeld al een muis en een toesenbord inzit dan kan dat problemen geven.
  #9  
Oud 12-12-07, 14:29
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
@sjowel het kan zijn dat in de pc de usb poort die je gebruikt bijvoorbeeld voorin zit.
hierbij kan het dan het probleem zijn dat deze poort al in gebruik is.
Vaak worden usb poorten gelussed zodat je dan voor en achter poorten hebt maar dit zijn dan wel dezelfde en als er achter dan bij voorbeeld al een muis en een toesenbord inzit dan kan dat problemen geven.
nee dit kan niet, het probleem doet zich voor op de achterzijde, hier heb ik 2 usb 2.0 aansluitingen naast elkaar zitten, de ene crasht mijn pc (alleen met de iphone, alle andere usb apparaten werken prima) en de ander doet het helemaal ok.
dus nee, niet in gebruik, geen andere usb apparaten aangesloten, en weer het bewijs dat de iophone een stuk beter was geweest als hij door microsoft was gemaakt dan hadden we ipv op 1.1.2 nu nog op 1.0.0 met SP3 gezeten )
  #10  
Oud 12-12-07, 15:15
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

@sjowel Wat je kan proberen is onder apparaatbeheer je beide usb poorten verwijderen , je machine opnieuw opstarten en dan vindt hij ze automatisch weer en worden ze weer schonn geinstalleerd, als dat niet helpt wordt het een lastige
  #11  
Oud 12-12-07, 19:29
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ook al gedaan (jaja ik weet best wel wat van pc's zelfs nieuwe drivers geinstalleerd maar blijft k&t) maar maakt verder ook niet uit want hij werkt wel op die andere poort maar dat neemt niet weg dat het allemaal apple's schuld is!!!
Maargoed... Back om topic:
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je je fotos op iphone met wachtwoord beveiligen? orli iPhone algemeen 16 28-12-10 18:47
pc start opnieuw op na synchr met fotos! Bollie1 iPhone algemeen 2 08-01-09 17:34
probleem met fotos verwijderen via itunes maarten1984 Archief 1 05-01-09 11:39
Foto: Foutmelding met fotos importeren !Wout Muziek, foto & video 2 14-07-08 09:43
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) freemanfunky Unlock [archief] 3 02-05-08 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.