Muziek verwijderd maar toch nog 27 nummers in de lijst discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met het verwijderen van 27 nummers op mijn iPhone5? Ik heb via instellingen -> algemeen -> gebruik alle muziek verwijderd, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek verwijderd maar toch nog 27 nummers in de lijst
Wie kan mij helpen met het verwijderen van 27 nummers op mijn iPhone5? Ik heb via instellingen -> algemeen -> gebruik alle muziek verwijderd, maar er staan toch nog 27 nummers in de bibliotheek. Deze nummers kan ik niet afspelen en ook niet handmatig deleten. Ik vraag me ook af of ze wel ruimte innemen. Het zou me niks verbazen dat het alleen de titels in de bibliotheek staan, maar dat het daadwerkelijke nummer niet op mijn iPhone staat. Want waarom kan ik het niet afspelen? Ook synchroniseren met iTunes helpt niet. Er moet toch een manier zijn om deze nummers kwijt te raken? Ik heb de meest recente updates van de iPhone en iTunes geinstalleerd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb hier hetzelfde "probleem" met een aantal luisterboeken dus ik lees graag even mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek na verwijdering toch nog in iphone | mmols | iPhone algemeen | 4 | 04-05-14 02:17 |
Iphone berichten verwijderd maar staan nog in zoek functie | frerodes | iPhone algemeen | 2 | 30-12-12 11:28 |
APP afgesloten, maar loopt toch nog door op achtergrond....... | NielsUdo | iPhone Apps | 4 | 05-04-12 14:54 |
SBSettings 3 - EDGE UIT, maar toch nog dataverkeer | macthijn | Archief | 1 | 02-02-10 20:31 |
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? | Rickyoo | Jailbreak | 9 | 06-10-09 22:55 |
|
|