Filmen met Iphone live beeld direkt op Ipad? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag youtube filmpjes maken met mn Iphone filmend boven mijn bureau, hierdoor zie ik niet wat ik film. Kan ik mijn ipad gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmen met Iphone live beeld direkt op Ipad?
Ik wil graag youtube filmpjes maken met mn Iphone filmend boven mijn bureau, hierdoor zie ik niet wat ik film. Kan ik mijn ipad gebruiken om rechtstreeks de beelden van wat ik film te volgen? Of hebben jullie een andere oplossing. (Filmen met de andere zijde van de iphone 4 is geen optie, omdat de resolutie niet hoog genoeg is van die camera)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update ios 7 kan ik niet meer filmen met ipad 3g | karelpietje | iPhone algemeen | 7 | 11-12-13 01:47 |
wil graag de naam van een app weten. Kan er mee filmen met animaties op het beeld. | pitah | iPhone Apps | 0 | 14-10-11 21:10 |
Ruis met filmen Camera iPad 2 | carlahofman | iPad algemeen | 2 | 27-08-11 20:17 |
voicemail direkt op iPhone | DutchWolf | iPhone algemeen | 0 | 04-09-10 00:25 |
|
|