Gedeelde bibliotheken niet zichtbaar discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er niks van. Heb via de pc films in iTunes gezet (films stonden op USB dus niet aangekocht via de store) en op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedeelde bibliotheken niet zichtbaar
Ik snap er niks van. Heb via de pc films in iTunes gezet (films stonden op USB dus niet aangekocht via de store) en op dat moment zijn deze films op iPhone en iPad ook zichtbaar in de gedeelde bibliotheek. Maar... als de pc uit gaat, gaat verdwijnt de gedeelde bibliotheek ook! Wat moet ik doen om de gedeelde bibliotheek blijvend te zien in iPad en iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als dat tot de mogelijkheden zou behoren had ik dat gedaan. Maar het betreft een laptop die ook buitenshuis noodzakelijk is...
Als iets in iCloud staat dan moet het toch overal te zien zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zou kunnen overwegen een NAS te kopen die een iTunes server aan boord heeft. Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Boeken staat niet bij bibliotheken | Pim2211 | iTunes | 1 | 28-08-14 20:36 |
Apple tv2 xbmc vind gedeelde map niet | Stimi | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-03-13 16:57 |
Gedeelde fotostream verzenden lukt niet, ontvangen wel. | mobdrgio | iPhone algemeen | 0 | 15-01-13 21:56 |
Windows: geen zoeken naar gedeelde bibliotheken in delen | ernst29 | iTunes | 0 | 11-12-11 20:28 |
Windows: Twee bibliotheken op 1 PC | pleun | iTunes | 3 | 19-01-10 14:52 |
|
|