//

Nieuwe Muziek app. van Apple vraag

Nieuwe Muziek app. van Apple vraag discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb juist 8.4 op mijn iPhone gezet, heb nog geen 3 maanden proef vanwege te weinig saldo, maar wat mij opvalt is als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-15, 20:44
venrooij venrooij is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rosmalen
Berichten: 3
Standaard Nieuwe Muziek app. van Apple vraag

Ik heb juist 8.4 op mijn iPhone gezet, heb nog geen 3 maanden proef vanwege te weinig saldo, maar wat mij opvalt is als ik mijn eigen ooit aangeschafte muziek afspeel deze, blijkbaar direct offline worden opgeslagen.
Als ik bij instellingen, algemeen en info kijk, dan zie je iedere keer als ik een nummer afspeel dit aantal oplopen. Maar hoe kan ik zien welke nummers dat dan zijn, en hoe kan ik dit verwijderen. Ik stream eigenlijk alleen maar met spotify en wil geen muziek fysiek downloaden.
Vroeger kon je via een wolkje of juist geen wolkje zien of een nummer lokaal gedownload was, nu zie ik dat nergens
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terug van weggeweest! vraag over men nieuwe 3g Bahemath Archief 17 08-06-09 22:09
vraag over de nieuwe unlock van vandaag maarten1984 Archief 1 01-01-09 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.