Ipod muziek geeft aantal nummer niet meer weer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien niet de meest dringende vraag, maar ik ervaar het als erg vervelend. Sinds de vernieuwde IOS geeft mijn ipod touch het totale aantal nummers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod muziek geeft aantal nummer niet meer weer
Misschien niet de meest dringende vraag, maar ik ervaar het als erg vervelend.
Sinds de vernieuwde IOS geeft mijn ipod touch het totale aantal nummers niet meer weer, net als het nummer dat hij afspeelt; zoals: nummer 300 van 2700. Ik heb een heleboel liedjes maar hij geeft niks meer weer, is dit in te stellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron | marleenjoosten | iPhone algemeen | 3 | 09-03-13 02:13 |
Whatsapp geeft tijdelijke nummer weer | Ghiesje | iPhone algemeen | 2 | 10-09-12 21:13 |
cydia geeft niks meer weer | Dutch_guy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-01-11 20:22 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Iphone geeft verkeerde foto's weer bij iPod | DylanVanVliet | Muziek, foto & video | 20 | 11-08-09 22:06 |
|
|