muziek lijsten Ipod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een hele lange tijd wil ik weer eens mijn muziek veranderen op mijn IPod nu heb ik op Windows 10 weer ITunes gezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek lijsten Ipod
Na een hele lange tijd wil ik weer eens mijn muziek veranderen op mijn IPod
nu heb ik op Windows 10 weer ITunes gezet en wil nieuwe afspeel lijsten maken maar weet gewoon niet meer hoe ik dat moet doen i klik k mijn muziek aan klik word wel afgespeeld met ITunes maar zie het niet staan in mijn afspeellijst kan iemand mij uit leggen hoe ik afspeel lijsten kan maken alvast bedankt yvon Laatst gewijzigd door yvon63; 15-11-15 om 18:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? | emielgruter | Muziek, foto & video | 2 | 22-02-15 12:21 |
Muziek app iPod in landscape netzoals iPod | Victorerik13 | Muziek, foto & video | 1 | 18-03-12 12:40 |
Windows: Muziek wel op iPod maar ipod zegt geen materiaal | Silverleaf | iTunes | 2 | 15-10-11 02:08 |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|