Gedeelde albums sync tussen iphones en macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb samen met mijn vriendin een gedeeld album op de iphone. In totaal staan hier 250 foto's in. Deze zijn zowel op haar iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedeelde albums sync tussen iphones en macbook
Ik heb samen met mijn vriendin een gedeeld album op de iphone. In totaal staan hier 250 foto's in. Deze zijn zowel op haar iphone als op die van mij te zien.. Ik ondervind twee problemen:
1. Op mijn iphone geeft hij aan dat er zich 250 foto's en 1 video in het gedeelde album bevinden. Op die van mijn vriendin 243 foto's en 2 video's. Waarom is dit aantal niet gelijk? 2. Het aantal foto's en video's op mijn macbook in de app foto's blijft helemaal achter. Die blijft steken op 167 foto's en 1 video. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Kan ik ergens geforceerd syncen? Iemand oplossingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
fotos, gedeelde albums, iphone, macbook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Albums binnen foto's synchroniseren tussen iPad en iPhone | robbruining | iPhone algemeen | 0 | 03-10-13 16:49 |
Sync tussen outlook en icloud | robvdk | iCloud | 5 | 07-11-11 21:47 |
|
|