Geotags discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik neem weleens foto's met m'n iPhone, maar niet altijd accepteer ik dat hij mijn locatie onthoudt, omdat ik niet altijd met WiFi verbonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geotags
Hoi,
Ik neem weleens foto's met m'n iPhone, maar niet altijd accepteer ik dat hij mijn locatie onthoudt, omdat ik niet altijd met Wi-Fi verbonden ben. Hoe kan ik er (op een Mac) achter komen of een foto geotags bevat, en zo ja, de locatie hiervan in Google Maps te bekijken? En wanneer hij deze niet bevat, zijn er programma's waarmee ik automatisch geotags aan een foto toe kan voegen, zodat ik over een paar jaar nog kan zien waar het was (leuk bij vakantiefoto's, aangezien ik nu nog weet waar het precies was)? Ik hoor het wel.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Search results Er zullen er nog wel zijn hoor. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch bedankt |
|
|||
|
|||
Ben ik ook benieuwd naar.. Waar zijn de coordinaten te vinden bij de eigenschappen van de foto's? En hoe open ik dat in een maps.. Dat is idd de vraag.. (voor de gebruikers van fuzzyshot; na een update op hun site heb je nu naast de fotos de optie 'show in map', waarmee je doorverwezen wordt naar maps.. wel vet)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Altijd geotags? | newmac | Muziek, foto & video | 1 | 13-08-08 10:55 |
|
|