Iphone 3g via autospeaker met bluetooth discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, nu die bluetooth hack er is voor de onder ons gejailbreaked iphones, kan ik dan ook via mijn [h1] Pioneer AVIC-F900BT ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g via autospeaker met bluetooth
Ik heb een vraagje, nu die bluetooth hack er is voor de onder ons gejailbreaked iphones, kan ik dan ook via mijn
[h1] Pioneer AVIC-F900BT [/h1] het bluetooth signaal doorsturen en zo doe muziek afspelene ? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet mogelijk om de sweettooth alleen bluetooth apparaten weergeeft meer nog niet. Maar doneer de club en je bent een van de eerste vipleden die een verbeterde versie mogen gebruiken, als het ontwikkeld is.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad met Iphone linken met bluetooth | MrGangstaInc | iPad algemeen | 1 | 07-03-11 13:59 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Iphone Speaker met bluetooth | Woutair | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-10-09 20:05 |
Iphone 3g met of zonder Bluetooth? | terrorsource | Archief | 8 | 10-06-08 01:29 |
|
|