iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Wie kan mij helpen?? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/29084-wie-helpen.html)

bana81 24-01-09 22:35

Wie kan mij helpen??
 
Hallo Iphone liefhebbers,

Ik sta nu echt op het punt om mn iphone naar de andere kant van mn gang te smijten!!!! :@:@:@:@:@:@:@

Ik kan (WAT IK OOK DOE) gewoon GEEN films in Itunes synchroniseren.

De films staan wel in mn "bibliotheek" maar als ik onder "apparaten" op mn iphone klik en dan naar het tabblad "video" ga, dan staat er heel doodleuk ... Uw itunes bibliotheek bevat geen huurfilms die naar deze Iphone kunnen worden gekopieerd...............

:mad::mad::mad::mad::mad:

wie kan mij helpen????

breezertje 25-01-09 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bana81 (Bericht 248199)
Hallo Iphone liefhebbers,

Ik sta nu echt op het punt om mn iphone naar de andere kant van mn gang te smijten!!!! :@:@:@:@:@:@:@

Ik kan (WAT IK OOK DOE) gewoon GEEN films in Itunes synchroniseren.

De films staan wel in mn "bibliotheek" maar als ik onder "apparaten" op mn iphone klik en dan naar het tabblad "video" ga, dan staat er heel doodleuk ... Uw itunes bibliotheek bevat geen huurfilms die naar deze Iphone kunnen worden gekopieerd...............

:mad::mad::mad::mad::mad:

wie kan mij helpen????

als je naar beneden scrolt staat daar dan geen tv programma's en daar weer onder films?????
:eek:

breezertje 25-01-09 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door breezertje (Bericht 248354)
als je naar beneden scrolt staat daar dan geen tv programma's en daar weer onder films????? :eek:

anders handmatig uit je bibliotheek naar je apparaat slepen.

bana81 25-01-09 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door breezertje (Bericht 248355)
anders handmatig uit je bibliotheek naar je apparaat slepen.

Helaas wil niks lukken..
Het gaat hier wel gewoon om een "legale" iphone 3g van t-mobile.
Maar zelfs "slepen vanuit bieb naar mn iphone" lukt niet.

Destiny 25-01-09 19:08

Welk formaat zijn de films?

bana81 26-01-09 07:01

Films zijn mp4 formaat

Lucien1966 26-01-09 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bana81 (Bericht 248199)
Hallo Iphone liefhebbers,

Ik sta nu echt op het punt om mn iphone naar de andere kant van mn gang te smijten!!!! :@:@:@:@:@:@:@

Ik kan (WAT IK OOK DOE) gewoon GEEN films in Itunes synchroniseren.

De films staan wel in mn "bibliotheek" maar als ik onder "apparaten" op mn iphone klik en dan naar het tabblad "video" ga, dan staat er heel doodleuk ... Uw itunes bibliotheek bevat geen huurfilms die naar deze Iphone kunnen worden gekopieerd...............

:mad::mad::mad::mad::mad:

wie kan mij helpen????

Goedemorgen Bana81,

als ik je goed begrepen heb, zie jij dus geen films staan bij het tabblad films, als je in itunes op je iphone staat?

bana81 26-01-09 10:22

goeiemorgen lucien1966,

Inderdaad zie ik nergens onder de tabblad video films staan terwijl ze wel in mn bibliotheek staan....

Help !!!

breezertje 26-01-09 18:54

heb je als je sleept wel
handmatig aangevinkt????

bana81 26-01-09 21:34

Breezertje,
Wat bedoel je precies???

Gilliam 26-01-09 21:37

1 Bijlage(n)
Dit bedoelt hij.

bana81 26-01-09 21:43

Dat vinkje bij "synchroniseer blablabla" is bij mij ook aangevinkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.