Wie kan mij helpen?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone liefhebbers, Ik sta nu echt op het punt om mn iphone naar de andere kant van mn gang te smijten!!!! :@:@:@:@:@:@:@ Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen??
Hallo Iphone liefhebbers,
Ik sta nu echt op het punt om mn iphone naar de andere kant van mn gang te smijten!!!! :@:@:@:@:@:@:@ Ik kan (WAT IK OOK DOE) gewoon GEEN films in Itunes synchroniseren. De films staan wel in mn "bibliotheek" maar als ik onder "apparaten" op mn iphone klik en dan naar het tabblad "video" ga, dan staat er heel doodleuk ... Uw itunes bibliotheek bevat geen huurfilms die naar deze Iphone kunnen worden gekopieerd............... wie kan mij helpen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welk formaat zijn de films?
|
|||
|
|||
Films zijn mp4 formaat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als ik je goed begrepen heb, zie jij dus geen films staan bij het tabblad films, als je in itunes op je iphone staat? |
|
|||
|
|||
goeiemorgen lucien1966,
Inderdaad zie ik nergens onder de tabblad video films staan terwijl ze wel in mn bibliotheek staan.... Help !!! |
|
|||
|
|||
heb je als je sleept wel
handmatig aangevinkt???? |
|
|||
|
|||
Breezertje,
Wat bedoel je precies??? |
|
||||
|
||||
Dit bedoelt hij.
|
|
|||
|
|||
Dat vinkje bij "synchroniseer blablabla" is bij mij ook aangevinkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan mij helpen? | centong | iPhone algemeen | 1 | 09-02-11 15:38 |
Wie kan mij helpen? 3.1.2 | janjanjan | Archief | 1 | 30-10-09 14:14 |
Wie kan mij helpen?? | FijNTJe | Archief | 1 | 27-06-09 20:21 |
|
|