//

Wie o wie kan mij helpen?

Wie o wie kan mij helpen? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone bezoekers, Ik heb 2 Apple Iphone 4 16 GB hier in de verpakking, na het openmaken blijkt er een simlock (Denk ik) op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-11, 15:32
Tilburg013 Tilburg013 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Wie o wie kan mij helpen?

Beste Iphone bezoekers,

Ik heb 2 Apple Iphone 4 16 GB hier in de verpakking, na het openmaken blijkt er een simlock (Denk ik) op te zitten.

Bij het aanzetten word er gevraagd naar:
Insert a valid sim card with no pin lock to activate Iphone.

Toch wil ik deze graag unlocken alleen zijn na wat research gedaan te hebben alleen unlock methodes waarbij je al in het menu kunt komen terwijl ik dus niet verder kan komen dan Emergency calls en de melding voor de Valid Sim Card.

Wie kan me helpen? Ik hoor het graag.


Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 18:29
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Sim dr in en aan itunes hangen, als ze echt simlockvrij zijn activeren ze dan. Zo niet kijk even naar het modelnummer op de doos, dan weet je iig welk land ze vandaan komen.
  #3  
Oud 17-02-11, 16:55
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Als je ze pas hebt gekocht, dan is de unlock er niet (tenzij je geluk hebt met een oude Baseband). Ik zou uitzoeken waar de toestellen vandaan komen eerst en probeer een simkaart te bemachtigen van de provider! Of zo een Activatie kaartje die alles activeert(bestaan ook). Heb zelf eentje in mijn bezit, werkt prima. Dan kun je verder kijken of je je iphone kunt unlocken!

Je kan ook Redsn0w overheen gooien, dan Hactivate hij de iphone, kun je in ieder geval voorlopig als een "dure" ipod gebruiken.
  #4  
Oud 18-02-11, 00:58
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Je kunt via het IMEI nummer wellicht een officiele unlock aanvragen als je weet door welke provider hij gelocked is. Ik zou je het adres kunnen geven van een betrouwbare partij maar ik zie dat Vampire222 in deze thread zit en die gaat dan huilie huilie doen...
  #5  
Oud 18-02-11, 06:01
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Je kunt via het IMEI nummer wellicht een officiele unlock aanvragen als je weet door welke provider hij gelocked is. Ik zou je het adres kunnen geven van een betrouwbare partij maar ik zie dat Vampire222 in deze thread zit en die gaat dan huilie huilie doen...

DeLocker!!!!!!
  #6  
Oud 18-02-11, 07:22
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Idd de standaard melding wanneer je de telefoon voor het eerst aanzet...

SIM erin en aan iTunes hangen zoals gezegd en dan zal ie geactiveerd worden (als er geen SIMlock opzit )
  #7  
Oud 18-02-11, 09:08
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Datzelfde deed mijn simlockrvrije iPhone4 ook en alles wat ik hoefde te doen was de standaard pincode van de simkaart in te voeren (0000), de kabel uit mijn iPhone4 te trekken (andersom mag ook) en hem er weer in te prikken terwijl de pincode dus al ingevoerd was (die volgorde is wel belangrijk geloof ik )! De iPhone4 was toen zo geactiveerd en bleek inderdaad simlockvrij te zijn

Wat jij ervaart is geen simlock maar dat je je iPhone4 niet geactiveerd krijgt met een simkaart waar je de pincode niet van ingevoerd hebt. Dat is iets anders

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tilburg013 Bekijk bericht
Beste Iphone bezoekers,

Ik heb 2 Apple Iphone 4 16 GB hier in de verpakking, na het openmaken blijkt er een simlock (Denk ik) op te zitten.

Bij het aanzetten word er gevraagd naar:
Insert a valid sim card with no pin lock to activate Iphone.

Toch wil ik deze graag unlocken alleen zijn na wat research gedaan te hebben alleen unlock methodes waarbij je al in het menu kunt komen terwijl ik dus niet verder kan komen dan Emergency calls en de melding voor de Valid Sim Card.

Wie kan me helpen? Ik hoor het graag.


Groetjes
  #8  
Oud 18-02-11, 10:11
Weegschaaltje Weegschaaltje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Help!!!
Ik heb per ongeluk een codeslot op mn iPhone 4 gezet. Krijg ik hem er niet meer uit. Aan itunes gehangen maar nu geeft iTunes door dat hij met een sim is gelocked. Ik heb maar een kans om de code in te voeren. Wat moet ik doen
  #9  
Oud 18-02-11, 12:40
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

weegschaaltje, dat is de code van je Simkaart of van de iphone? Van simkaart moet je hebben anders moet je even pukcode aanvragen via je provider. Op de iphone , dan moet je een schone installatie uitvoeren!
  #10  
Oud 27-02-11, 14:32
Weegschaaltje Weegschaaltje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik weetniet hoe ik mijn iphoon over moet zetten naar firmware 4.1
Weegschaaltje
  #11  
Oud 27-02-11, 20:31
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

http://www.lmgtfy.com/?q=Hoe+downgra...me+iPhone+4%3F

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan mij helpen? centong iPhone algemeen 1 09-02-11 15:38
Wie kan mij helpen?? FijNTJe Archief 1 27-06-09 20:21
Video: Wie kan mij helpen?? bana81 Muziek, foto & video 11 26-01-09 22:43
wie kan mij helpen ? Ronald1 Archief 2 20-02-08 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.