Muziek hapert via Airport Express - Opgelost discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het beluisteren van muziek via de AirPort Express komt het zo nu en dan voor dat de muziek gaat haperen en vervolgens stopt. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek hapert via Airport Express - Opgelost
Tijdens het beluisteren van muziek via de AirPort Express komt het zo nu en dan voor dat de muziek gaat haperen en vervolgens stopt. De enige oplossing is iTunes opnieuw opstarten.
Nu heb ik in het logboek gekeken en het blijkt dat de tijd elk uur wordt gecontroleerd en eventueel bijgewerkt, wat blijkt nu? Op het tijdstip van deze controle gaat de muziek bij mij soms haperen. Ik heb het vinkje weggehaald bij "Tijd automatisch instelen" in het AirPort configuratieprogramma: probleem opgelost! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat is nog eens handig. Herkenbaar probleem dat ik nu zeker ga verhelpen. bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Apple airport express | toontje | iPhone algemeen | 4 | 06-02-11 16:58 |
Muziek: Muziek streamen naar Airport Express? | prohibit art | Muziek, foto & video | 15 | 11-09-10 23:06 |
Airport express | astramen | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 18:13 |
Windows: Airport Express hapert na update iTunes 9.2.1 | Serena | iTunes | 1 | 20-07-10 16:15 |
|
|