Extra filmrol aanmaken? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nog niet zolang actief met de iPhone. En nog zoekende in bepaalde (on)mogelijkheden. De foto's die ik nu op mijn iPhone heb gezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extra filmrol aanmaken?
Ik ben nog niet zolang actief met de iPhone. En nog zoekende in bepaalde (on)mogelijkheden. De foto's die ik nu op mijn iPhone heb gezet middels mail of zelf te maken komen allen in één filmrol. Kan ik één of meerdere filmrol(len) aanmaken zodat ik de foto's beter kan archiveren?
En zo ja, hoe doe ik dat dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aha, dit wil ik ook wel eens weten, ik heb dit namelijk ook al talloze keren gezocht?
|
|
|||
|
|||
In iTunes kun je een map opgeven waarmee je je foto's synchroniseert. Als je in die map (op de pc) submapjes maakt en synchroniseert, zie je de namen van die submapjes als foto-albums verschijnen op je iPhone.
Op de iPhone verplaats je de foto's van de fotorol naar een van de andere albums (submapjes) en voila. Bijkomend voordeel is dat hij de submappen synct, dus je hebt een backup op je PC! |
|
|||
|
|||
thx yellowsnow, een duidelijke uitleg die ik zal proberen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@yellowsnow: helder! Was ook nog niet bedreven met iTunes, maar leer elke dag. Thanx
|
|
||||
|
||||
2° fotorol
Via Cydia kun je de app "swap camerarol" installeren, dan heb je twee fotorollen, die je kunt afwisselen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Filmrol traag | oetang | Muziek, foto & video | 0 | 19-05-08 10:03 |
Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten. | Soulplayer | iPhone algemeen | 1 | 15-04-08 19:07 |
Extra mailboxen aanmaken | Gidi | iPhone algemeen | 1 | 22-11-07 10:36 |
|
|