iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   attachment (video) opslaan (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/41286-attachment-video-opslaan.html)

damnet 07-08-09 14:01

bijlage opslaan
 
Hallo,

Als ik een e-mailtje open op mijn iPhone en er zit een bijlage bij in de vorm van een foto kan ik die opslaan. Het lukt mij niet om dat te doen met een geluidsfragment of een videobestand. Kan dat inderdaad niet?

Groet,
Dennis

Chrisl 07-08-09 14:10

Geluid kan denk ik niet maar een video zou volgens mij gewoon moeten kunnen..


EDIT
Volgens je profiel heb je nog geen iPhone, pas je dat ook ff aan zo?


WDS001 07-08-09 14:22

Volgens mij kan het inderdaad niet..

damnet 08-08-09 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 335056)
Geluid kan denk ik niet maar een video zou volgens mij gewoon moeten kunnen..

Nee lukt met video ook niet, raar toch?!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl
[edit
Volgens je profiel heb je nog geen iPhone, pas je dat ook ff aan zo? [/edit]

ja heb hem pas weer terug....

nutty75 09-08-09 10:27

attachment (video) opslaan
 
Gezocht op het forum, maar niet gevonden..

Mijn vrouw en ik hebben beiden een 3GS waarmee dus ook videootjes geschoten kunnen worden. Nu sturen we elkaar wel eens een videootje via email. Helaas kan ik nergens een optie vinden om de video op te slaan. Met foto's lukt het wel.
Nu begint mijn mail een beetje vol te lopen, maar wil eigenlijk de filmpies niet wissen.

Iemand een oplossing?!

Timmeh_ 09-08-09 10:36

// Discussies samengevoegd.

ButcherJF 09-08-09 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 (Bericht 335769)
Gezocht op het forum, maar niet gevonden..

Mijn vrouw en ik hebben beiden een 3GS waarmee dus ook videootjes geschoten kunnen worden. Nu sturen we elkaar wel eens een videootje via email. Helaas kan ik nergens een optie vinden om de video op te slaan. Met foto's lukt het wel.
Nu begint mijn mail een beetje vol te lopen, maar wil eigenlijk de filmpies niet wissen.

Iemand een oplossing?!

Niet echt wat je zoekt denk ik, maar mail/kopieer de videos naar je pc. Plaats ze daarna evt. in iTunes en sync ze terug naar je iPhone. Omslachtig, ik weet het, maar het werkt wel....

nutty75 09-08-09 19:31

Gebruik inderdaad een gmail account waarbij ik dus op mijn imac de attachment wel kan opslaan. Daarna toevoegen in mijn film map en syncen met iTunes..
Maar wel een beetje omslachtig, had gehoopt dat het rechtstreeks op iPhone kon en dat ik die functie over het hoofd zag.. Jammer! Dan heeft de optie om video's gemaakt met mijn 3GS te mailen geen zin voor ons..

Bedankt i.i.g.

damnet 21-08-09 15:21

printscreen toegevoegd
 
4 Bijlage(n)
ik kwam net Attachmentsaver 1.1.0 tegen en daarmee kun je wel bijlage opslaan.

En slaat het hierin op /var/mobile/Library/Attachments/ (vind ik niet echt een te verwachte locatie)

En dan weer openen met iFile, vanuit daar kun je ze ook weer e-mailen (of zippen).
Das FIJN :-)

reinwardt 26-08-09 08:58

Hoi, in je stats staat dat je geen JB hebt, maar ik kan die 2 progjes nergens vinden in iTunes dus neem aan dat het wel een JB vereist?

WDS001 26-08-09 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinwardt (Bericht 343168)
Hoi, in je stats staat dat je geen JB hebt, maar ik kan die 2 progjes nergens vinden in iTunes dus neem aan dat het wel een JB vereist?

Die zijn inderdaad van Cydia, het profiel van damnet zal niet goed ingesteld zijn ;)

EDIT
AttachmentSaver komt uit Cydia, iFile moet je gewoon in de App Store vinden!


ASNNetworks 27-08-09 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 343490)
Die zijn inderdaad van Cydia, het profiel van damnet zal niet goed ingesteld zijn ;)

EDIT
AttachmentSaver komt uit Cydia, iFile moet je gewoon in de App Store vinden!


iFile komt ook uit Cydia;) Sterker nog, het komt uit Cydia Store:D

WDS001 27-08-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 343598)
iFile komt ook uit Cydia;) Sterker nog, het komt uit Cydia Store:D

Ik vind toch ook een iFile in de App Store hoor..?

ASNNetworks 27-08-09 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 343724)
Ik vind toch ook een iFile in de App Store hoor..?

Ja...die heeft alleen wel beperkingen, je kunt bijvoorbeeld niet mailen ermee en dacht ook niet zippen/unzippen...En oja, het is in het CHINEES, veel heb je er dan niet aan...

WDS001 27-08-09 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 343773)
Ja...die heeft alleen wel beperkingen, je kunt bijvoorbeeld niet mailen ermee en dacht ook niet zippen/unzippen...En oja, het is in het CHINEES, veel heb je er dan niet aan...

Het is in het Chinees, Japans én Engels ;)

damnet 27-08-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 343490)
Die zijn inderdaad van Cydia, het profiel van damnet zal niet goed ingesteld zijn ;)

Mijn iPhone is ook niet gejailbreaked ;)

kuotje 27-08-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damnet (Bericht 343902)
Mijn iPhone is ook niet gejailbreaked ;)

gewoon de iFile uit de iTunes Store?
handig:)

AtesYurek 29-10-09 17:43

AttachmentSaver kost geld, hoe moet je dat betalen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.