attachment (video) opslaan discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een e-mailtje open op mijn iPhone en er zit een bijlage bij in de vorm van een foto kan ik die opslaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijlage opslaan
Hallo,
Als ik een e-mailtje open op mijn iPhone en er zit een bijlage bij in de vorm van een foto kan ik die opslaan. Het lukt mij niet om dat te doen met een geluidsfragment of een videobestand. Kan dat inderdaad niet? Groet, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geluid kan denk ik niet maar een video zou volgens mij gewoon moeten kunnen..
|
||||
|
||||
Volgens mij kan het inderdaad niet..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
attachment (video) opslaan
Gezocht op het forum, maar niet gevonden..
Mijn vrouw en ik hebben beiden een 3GS waarmee dus ook videootjes geschoten kunnen worden. Nu sturen we elkaar wel eens een videootje via email. Helaas kan ik nergens een optie vinden om de video op te slaan. Met foto's lukt het wel. Nu begint mijn mail een beetje vol te lopen, maar wil eigenlijk de filmpies niet wissen. Iemand een oplossing?! |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Gebruik inderdaad een gmail account waarbij ik dus op mijn imac de attachment wel kan opslaan. Daarna toevoegen in mijn film map en syncen met iTunes..
Maar wel een beetje omslachtig, had gehoopt dat het rechtstreeks op iPhone kon en dat ik die functie over het hoofd zag.. Jammer! Dan heeft de optie om video's gemaakt met mijn 3GS te mailen geen zin voor ons.. Bedankt i.i.g. |
|
|||
|
|||
printscreen toegevoegd
ik kwam net Attachmentsaver 1.1.0 tegen en daarmee kun je wel bijlage opslaan.
En slaat het hierin op /var/mobile/Library/Attachments/ (vind ik niet echt een te verwachte locatie) En dan weer openen met iFile, vanuit daar kun je ze ook weer e-mailen (of zippen). Das FIJN Laatst gewijzigd door damnet; 21-08-09 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Hoi, in je stats staat dat je geen JB hebt, maar ik kan die 2 progjes nergens vinden in iTunes dus neem aan dat het wel een JB vereist?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
AttachmentSaver kost geld, hoe moet je dat betalen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wav attachment in email niet te openen | frank schepens | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 09:03 |
Camcorder: Video opslaan werkt niet meer | zgorl | iPhone Apps | 1 | 27-02-10 11:26 |
Camera Video's comprimeren en opslaan? | borgqueenx | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-10 20:11 |
Email attachment instellen | Jan-Peter | iPhone algemeen | 0 | 04-03-09 12:50 |
you tube video's opslaan | King1987 | Archief | 2 | 07-05-08 18:14 |
|
|