//

Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk

Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een oplossing waarmee ik alla Siplify Media muziek over Wifi, 3G kan streamen vanaf mijn itunes-bibliotheek alleen dan ZONDER ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-09, 14:44
hamlet hamlet is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk

Hallo,

ik ben op zoek naar een oplossing waarmee ik alla Siplify Media muziek over Wi-Fi, 3G kan streamen vanaf mijn itunes-bibliotheek alleen dan ZONDER dat de pc aanstaat. Dit wil ik realiseren door alle muziek te plaatsen op een externe harde schijf die ik rechstraaks in mijn netwerk hang. Dus: thuis alles uit, netwerkschijf aan en dan overal via 3G muziek kunnen luisten en de bieb kunnen benaderen.

bestaat zoiets=

dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-09, 08:30
magoo magoo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

je wilt je eigen 3g netwerk uitzenden?
Dat lijkt me onmogelijk, of je moet toevallig de beschiikking hebben over een aantal masten & veel geld
  #3  
Oud 01-09-09, 14:48
hamlet hamlet is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

@magoo: nou nee, de idee is dat ik ipv. een pc mijn netwerkschijf van buitenaf kan benaderen. asl ik dat weet te realiseren kan ik toch vanaf elke plek muziek luistern over de 3g verbinding door de muziek te streamen?
Of is dat technisch niet mogelijk??
Reageren

Labels
externe, harde schijf, muziek, streamen, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 18:14
Windows: i tunes op externe schijf zetten? jaynor iTunes 1 05-12-10 12:38
Muziek: Netwerk muziek schijf afspelen op Iphone opperhoof Muziek, foto & video 6 19-06-10 09:13
Windows: Externe harde schijf waalboer iTunes 14 06-09-09 12:13
Muziek: Muziek streamen vanaf je locale netwerk. edgecrush3r Muziek, foto & video 19 12-03-09 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.