Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een oplossing waarmee ik alla Siplify Media muziek over Wifi, 3G kan streamen vanaf mijn itunes-bibliotheek alleen dan ZONDER ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk
Hallo,
ik ben op zoek naar een oplossing waarmee ik alla Siplify Media muziek over Wi-Fi, 3G kan streamen vanaf mijn itunes-bibliotheek alleen dan ZONDER dat de pc aanstaat. Dit wil ik realiseren door alle muziek te plaatsen op een externe harde schijf die ik rechstraaks in mijn netwerk hang. Dus: thuis alles uit, netwerkschijf aan en dan overal via 3G muziek kunnen luisten en de bieb kunnen benaderen. bestaat zoiets= dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je wilt je eigen 3g netwerk uitzenden?
Dat lijkt me onmogelijk, of je moet toevallig de beschiikking hebben over een aantal masten & veel geld |
|
|||
|
|||
@magoo: nou nee, de idee is dat ik ipv. een pc mijn netwerkschijf van buitenaf kan benaderen. asl ik dat weet te realiseren kan ik toch vanaf elke plek muziek luistern over de 3g verbinding door de muziek te streamen?
Of is dat technisch niet mogelijk?? |
Labels |
externe, harde schijf, muziek, streamen, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Windows: i tunes op externe schijf zetten? | jaynor | iTunes | 1 | 05-12-10 13:38 |
Muziek: Netwerk muziek schijf afspelen op Iphone | opperhoof | Muziek, foto & video | 6 | 19-06-10 10:13 |
Windows: Externe harde schijf | waalboer | iTunes | 14 | 06-09-09 13:13 |
Muziek: Muziek streamen vanaf je locale netwerk. | edgecrush3r | Muziek, foto & video | 19 | 12-03-09 01:43 |
|
|