iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/44738-alle-foto-s-wissen-op-iphone-zelf-1-keer.html)

hermanchen 29-09-09 14:33

alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer?
 
hi

ik kan mijn foto's op de iphone niet in 1 x wissen.
wie weet hoe je dat doet?

alvast dank.

Shorty007 29-09-09 15:08

tja een album openen, dan links onder wijzig, en alles selecteren...
Mja das nie echt in 1 keer :p
In 1 keer vanaf de iphone kan volgens mij niet. Gewoon niet syncen met itunes is wel in 1 keer mja das weer nie vanaf de iphone he ;)
andere manier zou ik niet weten.

De Generaal 29-09-09 15:10

Ga naar Fotoalbums (Foto's), dan naar Filmrol. Klik vervolgens op het pijltje links onderin en vervolgens moet je de foto's selecteren die je wilt verwijden. Als laatst nog op verwijder klikken daarna en voila. Als dat is wat je bedoelt..

iphone99 29-09-09 15:24

Je kan ook via "Image Capture" als je een mac hebt, vervolgens kun je via het menu alles verwijderen! Succes!

hermanchen 29-09-09 18:04

hi tipgevers
dank je wel.
ik heb geen mac, dus dat valt af.
wissen foto's van de filmrol, eigenlijk goede tip die paar lullige vinkjes zetten bij 18 foto's moet kunnen, toch. Dank!
maar foto's uit de bieb op dezelfde manier wissen gaat weer niet en dat zijn er veel tenminste ik vind 180 veel. En foto's die ik heb gesync't met de pc wissen lukt ook niet want ik kan kiezen uit een optie "deel" en "kopieer".
Dus????????
heeft de "korte iphone generaal" misschien nog een tip?
afwachtend,

De Generaal 29-09-09 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanchen (Bericht 358402)
hi tipgevers
dank je wel.
ik heb geen mac, dus dat valt af.
wissen foto's van de filmrol, eigenlijk goede tip die paar lullige vinkjes zetten bij 18 foto's moet kunnen, toch. Dank!
maar foto's uit de bieb op dezelfde manier wissen gaat weer niet en dat zijn er veel tenminste ik vind 180 veel. En foto's die ik heb gesync't met de pc wissen lukt ook niet want ik kan kiezen uit een optie "deel" en "kopieer".
Dus????????
heeft de "korte iphone generaal" misschien nog een tip?
afwachtend,

Wanneer je de foto's hebt gesyncd met iTunes, dan lijkt het mij dat ze in een map staan op de computer net zoals bij afbeeldingen die je op de iPhone zet vanaf de computer? Wellicht de afbeeldingen gewoon verwijderen uit die map, of vanuit het tabblad foto's wanneer je de iPhone aansluit?

WDS001 29-09-09 18:57

Bij Windows wordt je iPhone in Deze Computer getoond als een camera. Daar vind je alle foto's van je filmrol en kan je ze ook in 1x allemaal verwijderen.

hermanchen 29-09-09 22:59

hi allemaal,

Eureka!
het is gelukt

allen dank voor meedenken en de juiste tips.

RoosLoveHerco 24-09-12 17:58

Ik heb een Mac en doe het altijd met Fotolader, maar volgens mij kan je dat programma ook downloaden als je geen Mac hebt. Succes! ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 17:58 ----------

Ohw mwahah deze discussie is uit 2009 xd Neem aan dat je het al opgelost hebt ahahha


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.