alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hi ik kan mijn foto's op de iphone niet in 1 x wissen. wie weet hoe je dat doet? alvast dank....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer?
hi
ik kan mijn foto's op de iphone niet in 1 x wissen. wie weet hoe je dat doet? alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tja een album openen, dan links onder wijzig, en alles selecteren...
Mja das nie echt in 1 keer In 1 keer vanaf de iphone kan volgens mij niet. Gewoon niet syncen met itunes is wel in 1 keer mja das weer nie vanaf de iphone he andere manier zou ik niet weten. |
|
||||
|
||||
Ga naar Fotoalbums (Foto's), dan naar Filmrol. Klik vervolgens op het pijltje links onderin en vervolgens moet je de foto's selecteren die je wilt verwijden. Als laatst nog op verwijder klikken daarna en voila. Als dat is wat je bedoelt..
|
|
|||
|
|||
Je kan ook via "Image Capture" als je een mac hebt, vervolgens kun je via het menu alles verwijderen! Succes!
|
|
|||
|
|||
hi tipgevers
dank je wel. ik heb geen mac, dus dat valt af. wissen foto's van de filmrol, eigenlijk goede tip die paar lullige vinkjes zetten bij 18 foto's moet kunnen, toch. Dank! maar foto's uit de bieb op dezelfde manier wissen gaat weer niet en dat zijn er veel tenminste ik vind 180 veel. En foto's die ik heb gesync't met de pc wissen lukt ook niet want ik kan kiezen uit een optie "deel" en "kopieer". Dus???????? heeft de "korte iphone generaal" misschien nog een tip? afwachtend, |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij Windows wordt je iPhone in Deze Computer getoond als een camera. Daar vind je alle foto's van je filmrol en kan je ze ook in 1x allemaal verwijderen.
|
|
|||
|
|||
hi allemaal,
Eureka! het is gelukt allen dank voor meedenken en de juiste tips. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Mac en doe het altijd met Fotolader, maar volgens mij kan je dat programma ook downloaden als je geen Mac hebt. Succes!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 17:58 ---------- Ohw mwahah deze discussie is uit 2009 xd Neem aan dat je het al opgelost hebt ahahha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen | Emiel Janson | iPhone algemeen | 17 | 21-12-12 12:15 |
Foto slaat zichzelf twee keer op | DubbelB | Muziek, foto & video | 2 | 04-02-11 15:27 |
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail | mvanthof | Desktop-applicaties | 5 | 30-11-09 18:23 |
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? | lowfly | Archief | 3 | 20-09-09 23:37 |
Alle mails wissen | Buzze | iPhone algemeen | 3 | 16-01-09 09:12 |
|
|