Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is dit eerder aan de orde geweest, maar vanaf versie 3 van de software kan ik niet meer in 1 keer alle reeds verwijderde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail
Misschien is dit eerder aan de orde geweest, maar vanaf versie 3 van de software kan ik niet meer in 1 keer alle reeds verwijderde mails uit de vuilnisbak weggooien. Als ik dat doe, dan is gedurende ca 1 seconde het scherm helemaal leeg en dan staat alles er weer. Ik kan ze wel stuk voor stuk weggooien, maar dat is natuurlijk een heel werk.
Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
daar ben ik ook benieuwd naar...ik zou dat ook graag willen weten!
|
|
|||
|
|||
Volgensmij heeft de persoon denk ik wel een oplossing gevonden betwijfel ik. Maar als je rechtsboven op Wijzig bij mij klikt en dan Verwijder alles dan verwijderd hij ze ook dus hier is dat geen probleem.
|
|
||||
|
||||
Als ik bij mij op wijzig druk , moet ik ze nog steeds stuk voor stuk selecteren
|
||||
|
||||
Ook als ze al in de prullenbak staan? In je 'Postvak in' is het normaal namelijk.
|
||||
|
||||
Aleen bij prullenbak , postvak in moet ik ze handmatig selecteren en dan kan ik ze verwijderen .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? | hermanchen | Muziek, foto & video | 8 | 24-09-12 18:58 |
app om al mijn mail in één keer te deleten | jajaohnee | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-10-10 15:19 |
Goede 3G ontvangst en toch geen e-mail kunnen verzenden | Nafets | iPhone algemeen | 8 | 16-04-10 09:47 |
in één keer al je mail binnen? | die kerel | iPhone algemeen | 6 | 19-08-09 01:20 |
|
|