Filmpjes afspelen op Apple TV na installatie IOS6 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, ik heb van de week IOS6 op mijn IPhone geinstalleerd en kan nu als ik bv een filmpje op mn telefoon opzoek en deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes afspelen op Apple TV na installatie IOS6
Goedemiddag,
ik heb van de week IOS6 op mijn IPhone geinstalleerd en kan nu als ik bv een filmpje op mn telefoon opzoek en deze via Airplay wil afspelen op mn tv via Apple TV alleen maar geluid horen en geen beeld meer zien! Zijn er meer mensen die hier last van hebben,krijg op mn scherm steeds te zien dat ik eerst moet spiegelen,iemand verstand hiervan?? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet airplay mirroring aanzetten op je Apple TV en in je iPhone.
Op je apple TV: instellingen > airplay > aanzetten (mocht dit niet lukken is een update naar de nieuwste firmware aan te raden) Op je iPhone: druk twee keer op je home knop en veeg twee keer naar rechts, druk op het airplay icoon zet mirroring aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse | jacsev | iPhone Apps | 1 | 22-09-12 15:01 |
Filmpjes afspelen vanuit apps met iOS6.0 | simon72 | iPhone algemeen | 0 | 22-09-12 14:23 |
iOs6 installatie problemen | Gillinator | iPhone algemeen | 2 | 21-09-12 11:04 |
Video: Kan geen filmpjes afspelen | Ridleybiker | Muziek, foto & video | 8 | 30-03-12 11:26 |
Probleem met afspelen van filmpjes | Goerez | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 11:42 |
|
|