Foto's op pc niet kunnen draaien discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Ik heb de foto's van mijn Iphone 4s op mijn pc gezet. Nou wil ik sommige foto's draaien maar dan krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op pc niet kunnen draaien
Ik heb een vraagje.
Ik heb de foto's van mijn Iphone 4s op mijn pc gezet. Nou wil ik sommige foto's draaien maar dan krijg ik steeds de melding dat dit niet gaat omdat of de foto is in gebruik of de map staat op alleen lezen. Nou heb ik de foto ook al wel eens buiten een map gezet en dan nog kan ik niks draaien. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen zodat ik de foto's wel kan draaien zodat ze goed staan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes Geforceerd afsluiten (CTRL ALT DELETE)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice | ceesboersen | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 22:56 |
programmas die op achtergrond draaien kunnen beheren/afsluiten | Kale_Hollander | iPhone Apps | 14 | 09-09-10 04:19 |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
foto's kunnen niet gesynct worden | Rke | Muziek, foto & video | 9 | 06-08-10 00:27 |
Foto's en albums draaien niet ... . | Roue | Muziek, foto & video | 0 | 15-11-07 05:28 |
|
|