//

iOs6 installatie problemen

iOs6 installatie problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was erg benieuwd naar ios6 en wilde het dus downloaden. Nadat ik via itunes iOs6 probeerde te downloaden gaf hij na het downloaden aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 21:21
Gillinator Gillinator is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Question iOs6 installatie problemen

Ik was erg benieuwd naar ios6 en wilde het dus downloaden. Nadat ik via itunes iOs6 probeerde te downloaden gaf hij na het downloaden aan dat er een probleem was met mijn netwerkinstellingen. Toen ik deze wilde veranderen merkte ik dat het ''connect to itunes'' schermpje continu aan blijft staan. Wat ik ook doe, restoren, uitzetten aanzetten. Niks helpt..

Als ik hem wil herstellen gaat hij automatisch iOs6 downloaden maar dan krijg ik weer de melding dat ik mijn netwerkinstellingen moet controleren alleen dat kan dus niet want ik kan niet op mijn iphone door dat connect to itunes scherm. Oftewel een vicieuze cirkel.. Heeft iemand alsjeblieft een idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast hartelijk bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-12, 11:01
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Probeer je firewall eens uit te zetten
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #3  
Oud 21-09-12, 11:04
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Of probeer de laatste firmware handmatig te downloaden en dan met shift+herstel aan te wijzen in iTunes.
Reageren

Labels
ios6, itunes, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen bij 4.0 OS installatie Cees Rijneveen iPhone Apps 2 25-06-10 14:29
Problemen met installatie iPhone update DJ_T_G Archief 17 19-06-09 12:02
Problemen na installatie SDK 3.0 beta 4 Thaurin Ontwikkelen voor iOS 0 30-04-09 18:13
Problemen met installatie BSD Subsystem Boss! Unlock [archief] 11 29-11-07 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.