Resizen camera roll discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of er een app is waarmee je je foto's (camera roll / albums) kan verkleinen. Wil dan de originele foto's op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Resizen camera roll
Weet er iemand of er een app is waarmee je je foto's (camera roll / albums) kan verkleinen.
Wil dan de originele foto's op de computer bewaren en dan de verkleinde foto's op de iPhone. Dit scheelt gigantisch veel ruimte, aangezien mijn iPhone nu steeds vol zit en ik foto's moet deleten waarvan ik ze liever op de iPhone wil laten staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze staan dan wel niet op de filmrol maar in een album. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: iPhone Camera Roll Foto's terugzetten | RobbertV9 | Muziek, foto & video | 0 | 21-12-11 17:36 |
Foto: camera roll blijven hangen | zmulk | Muziek, foto & video | 2 | 17-03-11 20:23 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Foto: camera roll empty | fideel | Muziek, foto & video | 5 | 17-08-08 15:20 |
Foto: iPhone Camera roll | macgreek | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-08 01:21 |
|
|