//

Kwaliteit muziek iphone minder na update iOS5

Kwaliteit muziek iphone minder na update iOS5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben hier nieuw en heb het hele forum al doorgespit maar mijn probleem niet gevonden. Ik heb vorige week mijn iPhone ge-updated naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-11, 11:47
Edithdv70 Edithdv70 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Angry Kwaliteit muziek iphone minder na update iOS5

Hallo, ik ben hier nieuw en heb het hele forum al doorgespit maar mijn probleem niet gevonden.
Ik heb vorige week mijn iPhone ge-updated naar iOS5 en heb nu het probleem dat de kwaliteit van mijn muziek slechter is geworden. Ik gebruik mijn Iphone bij het lesgeven op de sportschool. Het probleem is nu dat al mijn muziek zachter wordt weergegeven terwijl ik alle volumeknoppen helemaal open heb staan (van zowel de iphone als van de apparatuur op de sportschool, terwijl dat nooit nodig was) Ook worden nu bepaalde nummers zo raar krakerig weergegeven dat ik die nu veel zachter moet instellen waardoor ik ze weer te zacht in de sportschool hoor. Zo is lesgeven niet leuk meer.
Ik kan nu elke week wel weer een cd branden maar daar zit ik ook niet op te wachten. Iphone dan maar weer naar de vorige versie terugzetten, is dat mogelijk? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 12:02
koenvisser88 koenvisser88 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

geluidscontrole aanzetten.
  #3  
Oud 02-11-11, 12:05
Edithdv70 Edithdv70 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Dat heeft geen zin, als ik dat doe worden alle nummers nog zachter weergegeven en dan pakt de apparatuur in de sportschool de muziek niet goed, dus die moet echt uit.
  #4  
Oud 02-11-11, 12:08
koenvisser88 koenvisser88 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

tsja, dan blijf je gekraak houden.
je volumebegrenzing? je equalizer?

Als dit ook niet helpt dan kan je in itunes de dB van nummers harder maken.
rechtsklikken op nummer: toon info -> opties -> volumeaanpassing
  #5  
Oud 02-11-11, 12:24
Edithdv70 Edithdv70 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Al die trucjes ken ik... en een deel van de nummers waarvan ik de volume al bijna 100% heb aangepast worden ook nu zelfs nog te zacht weergeven. Op de één of andere manier is mijn hele muziekbestand van bijna meer dan 1000 nummers aangepast door de update en niks helpt.
In de sportschool heb ik drie volumeknoppen, die van mijn Iphone die ik normaal volledig open moet hebben staan, van de installatie die ik altijd half open heb staan en 1 voor de installatie die samenwerkt met de headset, die heb ik ook altijd bijna volledig open.
Afgeloepn 2 weken moest ik alledrie de volumeknoppen volledig open hebben staan en nog was de muziek te zacht.....kan ik terug naar de vorige versie?
  #6  
Oud 02-11-11, 13:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Koopt u nen iphone 4s, de 1ste iphone die luider afspeelt. Speelt stuk luider af dan de 3gs en iphone 4.

Voor de rest; ge kunt altijd herstellen enzo doen maar dan kan het zijn je wat werk zal hebben om bepaalde zaken terug in te steken in de iphone, apps terug herschikken enz....
  #7  
Oud 06-11-11, 17:47
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Heb er ook last van en ik heb wel ervaring met music. Het schijnt dat het 2 strepen zachter is geworden. Hier is een discussie erover: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
Ik heb het op de headset van mosterbeat en op de headset van Bose getest.
  #8  
Oud 06-11-11, 23:08
Edithdv70 Edithdv70 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
Heb er ook last van en ik heb wel ervaring met music. Het schijnt dat het 2 strepen zachter is geworden. Hier is een discussie erover: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
Ik heb het op de headset van mosterbeat en op de headset van Bose getest.
Dank voor je reactie, ik heb alles daar gelezen en de tips geprobeerd maar helaas, het probleem blijft. Lastig aangezien ik morgen weer les moet geven....
  #9  
Oud 28-09-12, 23:38
appelen appelen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Je moet de app mytunes gebruiken
  #10  
Oud 29-09-12, 22:39
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb idd ook het idee dat de muziek zachter is met ios6. Ligt dus niet aan mijn gehoor wel gare actie van Apple...
  #11  
Oud 30-09-12, 12:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Draait die volume knop dan meer open
Reageren

Labels
ios5, kwaliteit, muziek, update, zachter



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 emmel Muziek, foto & video 3 26-10-11 22:24
Na update Ios5 10GB minder ruimte? Coen Hulsman iPhone algemeen 2 17-10-11 10:37
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 dieterzLs Muziek, foto & video 9 13-10-11 21:25
Kwaliteit muziek coenox Muziek, foto & video 6 24-01-11 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.