iPhone draadloos bedienen via Mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone tweakers, Ik heb nieuwe plannen voor m'n kamer en daarom wil ik graag dat ik mijn iPhone 3G kan bedienen vanaf mijn Mac. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone draadloos bedienen via Mac
Beste iPhone tweakers,
Ik heb nieuwe plannen voor m'n kamer en daarom wil ik graag dat ik mijn iPhone 3G kan bedienen vanaf mijn Mac. Met bedienen bedoel ik alléén de iPod-functies. Verdere functionaliteit is niet nodig. Heeft er iemand enig idee of dit mogelijk is? Heb de zoekfunctie gebruikt en Google, maar kan niets vinden helaas. Jailbreaken is geen enkel probleem. Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Wessel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek eens op veency/UltraVNC
|
|
|||
|
|||
Veency Allows iPhone Users to Remotely Control their iPhone - iPhone Hacks
ik heb deze gevonden alleen niet aan de praat gekregen...
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bedienen met Mac of andersom | Kasra | iPhone Apps | 1 | 31-03-11 17:43 |
iPhone bedienen vanaf Mac/PC, white screen of death | tony3005 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 22:26 |
bleutooth niet draadloos bedienen? | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 14:54 |
iTunes op mac/pc bedienen via iPhone | oll | Archief | 1 | 27-02-08 14:27 |
|
|