audiboeken coverflow discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Times New Roman][SIZE=3]audioboeken coverflow, heeft iemand enig idee hoe ik dit op gang zou kunnen krijgen.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nu geeft hij alleen de covers uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
audiboeken coverflow
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]audioboeken coverflow, heeft iemand enig idee hoe ik dit op gang zou kunnen krijgen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nu geeft hij alleen de covers uit de muzieklijst weer, en alle boeken niet.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]En muziek staat er bij mij bijna niet op, alleen podcast en boeken, legale gekochte itunes boeken. [/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nergens heb ik iets kunnen vinden op Google, waar het specifiek over boeken gaat. [/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]De albumart staat er wel op want een boek dat ik luister word wel mee genomen in coverflow.[/SIZE][/FONT] Het lijkt een. Moeilijke vraag,want ik zie een hoop kijkers. Maar geen reacties. Als het niet zou kunnen. Zou ik het ook graag lezen. Laatst gewijzigd door Simm; 08-01-08 om 15:29. Reden: om een antwoord te krijgen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon heel lastig om te lezen zo met al die tags.
En wat zijn audiboeken? Boeken over audi's? |
|
|||
|
|||
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik heb een oplossing gevonden, bedank voor alle aangedragen ideeën en tips. [/SIZE][/FONT]
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Coverflow probleem | patrickronaldo | iPhone algemeen | 0 | 09-05-11 16:20 |
coverflow ipad | played | iPad algemeen | 2 | 10-11-10 11:43 |
Windows: Coverflow iTunes 8 | Yash100 | iTunes | 11 | 15-11-08 14:09 |
geen coverflow | macmichel | iPhone algemeen | 7 | 27-09-08 14:56 |
Mac OS X: probleem; coverflow | nutty75 | iTunes | 5 | 01-08-08 19:25 |
|
|