Audioboek mist hoofdstuknamen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Wie kan mij misschien helpen met het volgende probleem. Ik heb een audioboek in MP3 geconverteerd met "MP3 to iPod Audio Book Converter" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Audioboek mist hoofdstuknamen
Hallo allemaal,
Wie kan mij misschien helpen met het volgende probleem. Ik heb een audioboek in MP3 geconverteerd met "MP3 to iPod Audio Book Converter" naar m4b formaat. Op zich ging dit probleemloos. Het audioboek bestond uit 18 MP3 files (per hoofdstuk 1x MP3) en nu heb ik dus 18 m4b files. Na de conversie heb ik met behulp van een tag editor de tags aangepast zodat in de m4b files de titel van het boek en de naam van het hoofdstuk staat. Vervolgens de map richting iTunes gesleept en mijn iphone gesynced. So far, so good.... In iTunes zie ik nu als ik het boek open keurig alle hoofdstukken bij naam (zie plaatje 1) en - niet onbelangrijk - in de juiste volgorde. Echter, wanneer ik het betreffende audioboek open in de iPhone, staat er in plaats van de hoofdstuk namen een lijst met: - deel 1 van 18 - deel 2 van 18 - deel 3 van 18 enz De vraag..... Is er een manier om in de iphone toch de hoofdstuknamen te zien te krijgen? Moet ik in de m4b file een specifieke tag vullen en zo ja, welke of zoek ik niet dat niet bestaat en niet kan? Wie kan mij helpen? Gr Pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit met hetzelfde probleem
Ik heb het zelfde probleem en op de iPhone 3GS worden geen namen weergegeven en in iTunes staan ze wel goed.
Weet iemand de oplossing? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Volgens mij hoort dit, ik heb dit bij zowel in de ban van de ring als harry potter, hoewel het op mijn ex-iPod classic wel netjes wordt weergeven. wat je wel kunt doen is tijdens het luisteren de iphone op stand-by zetten (niet helemaal uit natuurlijk) en dan de iphone aanklikken. dan staat er op het unlock screen als het goed is de titel. wel vreemd natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfdde, bij mij verandert ook nog de volgorde van de hoofdstukken als ik het op de iphone zet, erg irritant. Zijn er oplossingen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Audioboek | Peernij | iPad algemeen | 7 | 19-05-10 23:20 |
mist bestand? | vlooienbaal | iTunes | 0 | 07-05-10 21:21 |
Windows: Audioboek wordt niet goed gedownload | Toine1968 | iTunes | 0 | 02-03-10 02:23 |
installer mist sources | speeds | iPhone algemeen | 1 | 29-01-08 22:27 |
|
|