afspeellijsten onjuiste volgorde? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Waarschijnlijk een dikke n00b-vraag maar ik zit met een probleempje met mijn afspeellijsten. Ik heb gisteren (omdat ik 3 maanden op reis ga) mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afspeellijsten onjuiste volgorde?
Hee,
Waarschijnlijk een dikke n00b-vraag maar ik zit met een probleempje met mijn afspeellijsten. Ik heb gisteren (omdat ik 3 maanden op reis ga) mijn hele iphone opnieuw ingedeelt met nieuwe muziek. Ik heb cd's die gemixt zijn... en niets is zo vervelend als bij dergelijke cd's nummers niet in de juiste volgorde staan. Ik heb afspeellijsten gemaakt waar ik alle 30 songs in de juiste volgorde achter elkaar heb gezet. Maar op mijn iphone wordt toch een andere volgorde aangehouden? (als ik hem weer aansluit op itunes staan afspeellijsten daar wel gewoon in de juiste volgorde) Iemand een oplossing? Groet Ward Laatst gewijzigd door meef; 06-02-10 om 02:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de shuffle functie aan ?
|
Labels |
afspeellijsten, iphone, volgorde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstand rood onjuiste gegevens? | Maaike_22 | iPhone Apps | 3 | 25-01-11 19:38 |
Onjuiste verjaardagsdatum in Agenda via Contacten | AndyGeugten | iPhone algemeen | 0 | 02-01-11 22:07 |
Onjuiste verjaardag Outlook | MauRisico | iTunes | 1 | 29-09-10 12:25 |
Mac OS X: Volgorde afspeellijsten | joren91 | iTunes | 2 | 28-09-10 21:24 |
Volgorde afspeellijsten | p.r.smit | iPhone algemeen | 4 | 13-10-09 20:52 |
|
|