Als ik muziek luister... discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 2g heeft altijd super goed gewerkt.. maar ongeveer 3 weken geleden doet mijn iphone heel raar als ik muziek afspeel. Soms stopt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik muziek luister...
mijn iphone 2g heeft altijd super goed gewerkt.. maar ongeveer 3 weken geleden doet mijn iphone heel raar als ik muziek afspeel.
Soms stopt mijn muziek en speelt het weer.. soms shuffle-t het naar een ander nummer.. en dan stopt het weer.. weten jullie misschien wat er aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een keer alle muziek eraf en weer eop?? mischien helpt t?
|
|
||||
|
||||
En anders een keer herstellen en updaten naar 3.1.3?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe luister ik mijn muziek nou? | Marije78 | Archief | 1 | 02-12-09 12:35 |
OS X Desktop als muziek video | Michael | Chat en geruchten | 3 | 10-05-08 18:04 |
Muziek: Muziek weergegeven als andere bestanden | hendricus | Muziek, foto & video | 1 | 30-04-08 23:14 |
|
|