//

iphone synchroniseert geen muziek

iphone synchroniseert geen muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoals gevraagd al lang de fora langsgelopen, maar nog geen geschikte oplossing kunnen vinden voor mijn probleem.. M'n iphone 3g synchroniseert nu al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-10, 20:07
klapstoel klapstoel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard iphone synchroniseert geen muziek

Ik heb zoals gevraagd al lang de fora langsgelopen, maar nog geen geschikte oplossing kunnen vinden voor mijn probleem..

M'n iphone 3g synchroniseert nu al een paar maand (!) geen muziek(of beltonen) meer. Andere dingen als agenda etc wel..

Ik heb nog niet geprobeerd om het te resetten, omdat ik niet zeker weet of m'n unlock er dan nog opblijft..

ik zit momenteel nog op versie 3.1 en gebruik Itunes 9

dus.. hoe krijg ik weer nieuwe muziek op m'n iphone (oude muziek staat er gelukkig nog wel)

en gaat m'n jailbreak en/of unlock eraf bij het resetten?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek synchroniseert niet met iPhone Doblie iTunes 1 29-03-11 23:38
Mac OS X: itunes synchroniseert geen muziek meer ifolkert iTunes 2 22-11-10 07:02
Muziek: iPhone synchroniseert, maar geen muziek! Colpaert Muziek, foto & video 17 04-09-10 14:20
itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone mav iTunes 1 27-05-10 17:53
Windows: synchroniseert geen muziek psp2000sam iTunes 2 01-02-10 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.