Kan geen internet filmpjes kijken? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben net nieuw hier en heb een vraagje. Als ik op mijn iphone een filmpje wil bekijken op het internet speciaal voor iphones, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen internet filmpjes kijken?
Hallo,
ik ben net nieuw hier en heb een vraagje. Als ik op mijn iphone een filmpje wil bekijken op het internet speciaal voor iphones, open hij een pagina met heel veel letters. En als hij eenmaal helemaal geladen is sluit hij safari af. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weg kan krijgen Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja ik heb ook het zelfde probeem hij is gewoon orgineel de iphone
|
|
||||
|
||||
Check even 'Instellingen > Safari' of je Plug-Ins hebt aanstaan, die staat waarschijnlijk uit.
|
|
|||
|
|||
Klopt super stond uit en hij doet het alweer super thxs
|
Labels |
filmpjes, internet, iphone, letters |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen films meer kijken op Ipad | nelski | iPad algemeen | 1 | 03-03-11 11:20 |
Kan geen filmpjes van iPhone afhalen | Filmkolik66 | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 14:38 |
Kan opeens geen filmpjes meer kijken op Iphone | Iphoner94 | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 21:01 |
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken | Iphone3G16GB | Wi-Fi | 2 | 31-05-10 23:13 |
Video: Filmpjes kijken op iPhone | piet0rr | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-08 14:03 |
|
|