Jailbreaked Iphone hoe foto's synchroniseren? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb foto's op de iphone staan, ik heb 3 weken geleden nog foto's op de iphone gezet die toen nog niet gejailbreaked was, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaked Iphone hoe foto's synchroniseren?
Ik heb foto's op de iphone staan, ik heb 3 weken geleden nog foto's op de iphone gezet die toen nog niet gejailbreaked was, ik weet dus wel hoe dit moet in itunes.
Nu heb ik vorige week gejailbreaked met versie 3.1.2 en nu wilde ik weer eens wat foto's van me windows pc toevoegen op me iphone, maar hij voegt niks toe! Krijg ook geen foutmelding ofzo. Moet je nog iets met een gejailbreaked iphone doen ofzo voordat je echt met itunes kan synchroniseren ofzo? Ik heb wel de laatste versie van Itunes btw. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon in iTunes de juiste map selecteren die je wilt syncen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd, als je de foto's in dezelfde map hebt staan als de foto's die er al op stonden zouden deze gewoon mee gesynct moeten worden.
Ik kan me niet voorstellen dat de JB hier schuld aan heeft. |
|
|||
|
|||
Niemand heeft hier dus een oplossing voor op de Iphoneclub?
Ik dacht dat ik hier op dit forum toch wel een antwoord op kon vinden. |
|
|||
|
|||
ik heb dat precies hetzelfde probleem en ik hoop dat iemand wel een oplossing heeft voor dit probleem
|
|
|||
|
|||
denk niet dat iemand hier iets op weet....
|
|
|||
|
|||
Ook hier hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het voor mijzelf kunnen oplossen uit eindelijk!
Waarschijnlijk was er wat mis met de computer machtiging. Ik heb mijn computer opnieuw gemachtigd in itunes, misschien dat het jullie ook helpt. Doe je Iphone in je computer en start Itunes op Ga in Itunes naar: STORE \ machtiging computer intrekken als je dat gedaan hebt, ga je naar: STORE\ computer machtigen dan moet je opnieuw je Apple ID invoeren met je wachtwoord. Toen synchroniseerde hij eindelijk weer eens me foto's e.d. Mocht dit ook voor jou werken, of niet, laat het dan hier even weten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone | freestyle4all | iTunes | 9 | 31-08-11 00:03 |
Hoe upgraden in itunes met een jailbreaked iphone | ArB | iTunes | 17 | 06-06-11 20:51 |
Contact foto's synchroniseren van pc naar iphone | Basrose | iTunes | 2 | 02-09-10 23:59 |
iPhone: Hoe nu een Jailbreaked 3GS 3.1.2. (7D11) en baseband 05.12.01 te upgraden naar iOS4? | marco538 | Jailbreak | 2 | 25-06-10 19:18 |
Foto tabblad afwezig bij synchroniseren iphone | Blackpalm | Archief | 1 | 07-04-10 17:16 |
|
|