zonder jailbreak video en fotos op tv discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen,ik heb ook ipod touch 3de gen. Deze was jailbroken ,en ik had screensplitr voor de tv ,om videos en fotos te bekijken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zonder jailbreak video en fotos op tv
beste mensen,ik heb ook ipod touch 3de gen.
Deze was jailbroken ,en ik had screensplitr voor de tv ,om videos en fotos te bekijken. Ik heb nu 4.0 op ipod staan,en dus geen jailbreak meer. ScreenSplitr kan ik niet terug vinden in App store. Heb de juiste kabels voor aansluiting op de tv. Ik heb pal aangezet gehad,en ntsc. De ipod krijgt geen contact met de tv. Is er nog een andere oplossing om zonder jailbreak toch foto en video te bekijken op de tv? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Syncen van fotos/ videos zonder dat iphone en mac in hetzelfde Wi-Fi netwerk staan? | RuudM123 | iPhone Apps | 4 | 31-01-12 16:39 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
iPhone: fotos en muziek en video bestanden | scoop1 | Jailbreak | 2 | 15-11-09 10:44 |
Help Video zonder geluid!!! | Ximena | Archief | 2 | 24-04-08 14:21 |
|
|