Iphone speelt niks af via AUX uitgang discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Wanneer ik mijn iphone in de aux uitgang stop van de autoradio en wil wat afspelen dan speelt de iphone het geluid af via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone speelt niks af via AUX uitgang
Heren,
Wanneer ik mijn iphone in de aux uitgang stop van de autoradio en wil wat afspelen dan speelt de iphone het geluid af via de telefoon zelf en niet via de radio. Als ik dit doe op een aux uitgang op een normale radio oid dat speelt ie ook nog gewoon muziek af via de telefoonluidspreker en niet via de radio iemand enig idee hoe dit kan mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen audio / mini-jack uitgang. | robje33 | iPhone algemeen | 0 | 19-12-10 23:14 |
Dock met HDMI Uitgang 720P | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-06-10 12:31 |
iphone 3gs 3.5mm mini jack uitgang te zacht | jdj86 | iPhone algemeen | 6 | 15-01-10 12:26 |
Koptelefoon uitgang probleem | durkadurrr | iPhone algemeen | 9 | 06-01-10 13:00 |
aux in iphone 2G via stereo | KillCruZeR | iPhone algemeen | 2 | 01-12-08 15:36 |
|
|