apart luidsprekersysteem discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er een apart systeem om de muziek die op de iphone staat te beluisteren zoals Logitech AUDIOSTATION EXPRESS of de iPod Hi-Fi of werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apart luidsprekersysteem
bestaat er een apart systeem om de muziek die op de iphone staat te beluisteren zoals Logitech AUDIOSTATION EXPRESS of de iPod Hi-Fi of werkt de iphone daar ook op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
wij hebben de "Logitech AUDIOSTATION EXPRESS" en da werkt perfect met onze iphone! In de Fnac ( Gent -België ) staan er verschillende speakers tentoon. Ik heb overal mijn iphone ingezet, en praktisch overal werkte het ook. Dus, keus zat, test gewoon eens uit in de winkel of dit daadwerkelijk werkt voor de iphone. Succes
|
|||
|
|||
ok,bedankt fideel!!!
|
|
|||
|
|||
Bezitters van een Apple HiFi,
Deze werkt, en super geluidje |
|
|||
|
|||
Heb deze onlangs kunnen testen en dat gaat super en wat een geluid voor zoiets kleins eigenlijk.
http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../3290&cl=be,nl Als ik de Iphone aansluit op dit speakers set dan geeft hij eerst aan dat het geen accessoires is voor de Iphone maar éénmaal als je op de Iphone de Ipod functie aanzet gaat alles zoals het moet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|