Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, heeft iemand een goed programma of tips hoe je bijvoorbeeld een .AVI bestand kunt converteren naar mp4 oftewel geschikt voor de iPhone. Bijvoorbeeld: entourage.s07e05.hdtv.xvid-fqm.avi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?!
Beste,
heeft iemand een goed programma of tips hoe je bijvoorbeeld een .AVI bestand kunt converteren naar mp4 oftewel geschikt voor de iPhone. Bijvoorbeeld: entourage.s07e05.hdtv.xvid-fqm.avi naar entourage.s07e05.hdtv.xvid-fqm.mp4 Zo kan ik 'm dan kijken op mijn iPhone. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door iJob; 02-08-10 om 19:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al gevonden.
|
|
|||
|
|||
Welk programma gebruik je dan? Ook een mogelijkheid om HD kwaliteit te converteren?
|
|
|||
|
|||
Sorry, antwoord dubbel geplaatst.
Laatst gewijzigd door george_s; 13-08-10 om 11:49. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik al jaren FormatFactory. Dit programma is een wonder op het gebied van formataanpassingen en niet alleen voor films, ook afbeeldingen, audio etc. etc. In de laatste versie vind je onder Mobiele Apparaten ook de Iphone en Ipad.
Het programma is gratis en ook Nederlandstalig. Google op FormatFactory en je vindt het zo. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|