Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 computers een normale en een mac met scherm en desktop in 1 (ofzo), als ik mijn iphone erop aansluit kan ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen?
Ik heb 2 computers een normale en een mac met scherm en desktop in 1 (ofzo), als ik mijn iphone erop aansluit kan ik mijn muziek niet afspelen. Is dat normaal? Alle liedjes zijn grijs en ik kan ze niet aanklikken dus ook niet afspelen. Is er een manier om dat wel te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het heeft uit mijn hoofd iets met rechten te maken, maar ik kwam er vroeger ook niet uit.. Iemand?
|
|
|||
|
|||
Probeer eens in iTunes, go naar 'Store' (in de menubalk) en klik op 'Machtig voor deze computer'. Zou moeten werken.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: iPhone kan geen muziek via de dock afspelen. | Gert-Jan Hallink | Muziek, foto & video | 1 | 27-04-10 22:10 |
Windows: kan geen muziek afspelen | tgg | iTunes | 2 | 24-09-08 20:14 |
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple | viktorf | iTunes | 0 | 13-09-08 00:31 |
Muziek: Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ? | coen0s | Muziek, foto & video | 0 | 11-03-08 13:10 |
|
|