Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Seeqpod heeft zijn webinterface aangepast voor de iPhone. De dienst indexeert gratis verkrijgbare mp3-bestanden die op internet te vinden zijn en maakt ze afspeelbaar. Lees ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie
Seeqpod heeft zijn webinterface aangepast voor de iPhone. De dienst indexeert gratis verkrijgbare mp3-bestanden die op internet te vinden zijn en maakt ze afspeelbaar.
Lees verder over: Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie Tag: muziek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ongelimiteerde muziek
Ik heb zelf nog geen iphone, maar op mijn zoektocht naar interessante filmpjes op youtube over de iphone. Kwam ik een dit filmpje tegen: YouTube - UNLOCKED IPHONE WITH UNLIMITED MUSIC . Deze jongen heeft ongelimiteerde muziek op zijn iphone door middel van deze website SeeqPod Music beta - Playable Search - Find. Discover. Watch. Listen. Share. (je moet dus wel een Wi-Fi verbinding hebben).
Misschien wel interessant? |
|
|||
|
|||
Ik heb al een halve dag problemen met seeqpod.com op mijn iPhone 3G (dTunes). Hebben meer mensen dit?.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit ***zooi: http://mp3newswire.net/stories/9002/seeqpod_down.html |
|
|||
|
|||
Is er een goed alternatief voor Seeqpod.com?. Ik heb songza.com geprobeerd, maar werkt niet erg ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|