Informatie over tracks en afspeeltijd weg tijdens afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, tijdens het afspelen van muziek ben ik opeens bovenin het scherm de balk kwijt om te kunnen scrollen en de tijdsduur van het nummer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Informatie over tracks en afspeeltijd weg tijdens afspelen
Hallo, tijdens het afspelen van muziek ben ik opeens bovenin het scherm de balk kwijt om te kunnen scrollen en de tijdsduur van het nummer. Wie weet hoe ik deze informatie terug kan vinden?
Thanks vast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jeuhj, doet het weer, gewoon kwestie van album cover aanraken. Vreemd genoeg deed hij het net niet maar nu wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
valt weg tijdens telefoongesprek | pkeuter | iPhone algemeen | 3 | 09-01-10 00:38 |
Video: hoog piepgeluid tijdens afspelen films in auto | brulkjaer | Muziek, foto & video | 7 | 25-09-09 15:21 |
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 | lyndon | Muziek, foto & video | 1 | 24-06-09 16:19 |
TIP muziek afspelen tijdens gamen | Serge123 | Muziek, foto & video | 6 | 30-10-08 13:27 |
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek | gavro | Muziek, foto & video | 5 | 05-09-08 13:01 |
|
|