//

Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo

Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha Allen, Een tijdje terug heb ik een Belkin Bluetooth adapter gekocht waarmee ik mijn iPhone / iPod Touch via bluetooth kan aansluiten op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-10, 18:41
bernard038 bernard038 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo

Ha Allen,

Een tijdje terug heb ik een Belkin Bluetooth adapter gekocht waarmee ik mijn iPhone / iPod Touch via bluetooth kan aansluiten op mijn stereo. Ding werkt alleen, de kwaliteit van het geluid dat uit mijn speakers komt is niet best, vele malen slechter dan als ik dezelfde muziek beluister via de koptelefoon. Mijn stereo geeft gewoonlijk prima geluid, daar ligt 't niet aan. Ik heb al gespeeld met de equalizer-settings van de ipod , geeft niet het gewenste effect. iemand een tip?

Alvast bedankt!

Groet,

Bernard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bluetooth, iphone, ipod, speaker



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth/Wi-Fi streaming Iphone naar Stereo? Mischa84 iPhone accessoires en onderdelen 13 22-09-09 10:43
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? Juupke iPhone accessoires en onderdelen 7 08-08-09 17:23
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth inception Muziek, foto & video 0 27-06-09 13:58
Bluetooth Stereo adapter (A2DP) voor iPhone KSH iPhone accessoires en onderdelen 35 21-04-09 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.