wmv naar iPhone (4) formaat discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie geen topics, of heel oud, die antwoord geven op het afspelen van video's in wmv (Windows) formaat, die al op je iPhone staan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wmv naar iPhone (4) formaat
Ik zie geen topics, of heel oud, die antwoord geven op het afspelen van video's in wmv (Windows) formaat, die al op je iPhone staan, bv als bijlage in mails.
Is daar geen app voor aanwezig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
VLC media player. Die kan wmv afspelen, maar niet direct uit de mail.
Je zult het wmv-bestand via iTunes in VLC moeten zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het vreemde vind ik dat bij het bestand in de mail een tekentje staat wat gelijk is of héél erg lijkt op het logo van QuickTime Player! |
|
||||
|
||||
Dat vind ik ook! Dus dan ga je proberen, en dan werkt het toch niet. Inderdaad jammer, gelukkig komt wmv niet meer zoveel voor als vijf jaar geleden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows | jumbo66 | Muziek, foto & video | 22 | 15-10-09 22:30 |
Afspelen van o.a. wmv files op iphone | Binkey01 | iPhone algemeen | 7 | 25-06-08 17:02 |
Windows: Bestands formaat divX en mp4 iphone formaat | flop | Desktop-applicaties | 9 | 01-04-08 21:29 |
|
|