slecht geluid iphone 4 als ik een video maak discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik heb zaterdag een filmpje gemaakt met mijn iphone 4 waar best hard muziek was was bij een theater show nu wou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slecht geluid iphone 4 als ik een video maak
hoi allemaal,
ik heb zaterdag een filmpje gemaakt met mijn iphone 4 waar best hard muziek was was bij een theater show nu wou ik thuis mijn video terug kijken en hoorde ik dat het geluid heel zacht was ik maakte een nieuw filmpje gewoon rustig thuis en ook erg zacht haast niet te verstaan zou ik mijn speaker hebben opgeblazen ofzo herkent iemand dit gr michelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens met oortelefoontjes in je oren? Klinkt hij dan harder als dat je hem uit de speaker afspeelt? Misschien ligt het wel gewoon aan het volume!
|
|||
|
|||
hoi bedankt voor je reactie is het zelfde ik hoor ook een ruis erdoor heen en als je spreekt is het heel zachtjes net of hij opgeblazen is heel raar
|
|
||||
|
||||
Heb dit probleem wel vaker gehoord, ook bij andere toestellen. Maar de oplossing/opsturing/wat je ook moest doen om het te fixen is me ontgaan. Mijn excuses!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs | peter187 | iPhone algemeen | 9 | 08-03-10 21:02 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
Video: Geen Geluid bij een video | jeroen82 | Muziek, foto & video | 1 | 07-07-09 19:50 |
|
|